Inpakken voor mijn eerste rondreis - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Nancy Smit - WaarBenJij.nu Inpakken voor mijn eerste rondreis - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Nancy Smit - WaarBenJij.nu

Inpakken voor mijn eerste rondreis

Blijf op de hoogte en volg Nancy

30 Juli 2019 | Nederland, Brielle

Dag 0.... Morgen ga ik voor het eerst een rondreis maken. Jawel!!! Ik heb er heel veel zin in, maar vind het ook wel spannend. Mijn tas staat gepakt, mijn rugzak moet nog gevuld worden met alle spullen van de tafel. Waarschijnlijk heb ik, zoals elke vrouw, teveel bij me, maar ja als iets voor de eerste keer is weet je natuurlijk niet wat je allemaal mee moet nemen. Linda en mijn moeder brengen me naar Schiphol, alwaar ik met Flying Emirates om 15.40 uur het Nederlandse luchtruim zal verlaten richting Dubai. Hier is een tussenlanding van 3,5 uur en dan vlieg ik verder naar Bangkok. De groep met wie ik deze reis ga maken, bestaat uit 29 mensen (gemixt qua geslacht en leeftijd). Ik weet niet hoe het met de wifi zit in de hotels waar ik verblijf, maar zal proberen deze blog bij te houden, zodat jullie mee kunnen genieten met deze mooie reis. Hieronder het reisschema van dag tot dag. Dag 1 is 31 juli 2019. Dag 1 Amsterdam - Bangkok Dag 2,3,4 Bangkok Dag 5 Ayutthaya - Tak Dag 6 Lampang - Chang Mai Dag 7,8 Chang Mai Dag 9 Chang Mai - Sukhothai Dag 10 Sukhothai - River Kwai Dag 11 River Kwai Dag 12 River Kwai - Hua Hin Dag 13 Hua Hin - Chumpon Dag 14 Chumpon - Khao Sok Dag 15 Khao Sok National Park Dag 16, 17 Khao Sok - Krabi Dag 18 Krabi - Phuket Dag 19, 20, 21 Phuker Dag 22 Phuket - Amsterdam Tot.....


  • 30 Juli 2019 - 12:28

    Jikke Maat:

    Hoi Buur,
    Spannend hoor,zie dat je bijna klaar bent voor je rondreis.
    Ga je morgen wel uitzwaaien hoor.
    En ik denk (weet) dat je het geweldig zal vinden.
    Een goede reis en veel plezier ,genieten!
    De Buurtjes.

  • 30 Juli 2019 - 13:36

    Sandra:

    Heel veel plezier, we kijken uit naar je verslag!

  • 30 Juli 2019 - 13:48

    Rina De Leeuw:

    Hoi Nancy,
    Wat leuk dat we je kunnen volgen op deze manier!
    Alvast een goede reis!

  • 30 Juli 2019 - 15:46

    Jan De Leeuw:

    Hoi Nancy, geniet met volle teugen van je reis.
    "Aanvaard de reis en beleef alles om je heen met je hart. Dan zal zelfs het moeilijkste pad je lichte voeten geven" (Boeddha)


  • 30 Juli 2019 - 17:48

    Coby Den Ouden:

    Ha Nance, heerlijk vooruitzicht, je zult zeker genieten van dit avontuur! Leuk als we de reis mee kunnen volgen met jou.
    Ik sluit mij geheel aan bij de woorden van Jan de Leeuw!

  • 30 Juli 2019 - 18:01

    Linda Beemsterboer:

    Hé zus, eerst maar zorgen dat je op Schiphol komt!

  • 30 Juli 2019 - 18:02

    Angrliqie:

    Lieve Nance,

    Geniet, proef, ervaar, ontspan en maak mooie nieuwe herinneringen op deze fantastische reis, een geheel nieuwe stap in je leven. Heel veel plezier onderweg naar en in Bali. Xx en liefs, Angelique

  • 30 Juli 2019 - 18:02

    Linda Beemsterboer:

    Hé zus, leuk dat ik het eerste stukje van je reis mee mag.

  • 31 Juli 2019 - 05:56

    Ivonne:

    Super spannend en gaaf! Zet m
    op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nancy

Ik sta op het punt om voor het eerst een groepreis te maken. Heb er zin in.

Actief sinds 30 Juli 2019
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 4694

Voorgaande reizen:

31 Juli 2019 - 21 Augustus 2019

Rondreis Thailand

Landen bezocht: