Onderweg 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Nancy Smit - WaarBenJij.nu Onderweg 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Nancy Smit - WaarBenJij.nu

Onderweg 2

Blijf op de hoogte en volg Nancy

01 Augustus 2019 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Na weer een redelijk voorspoedige vlucht van 6,5 uur aangekomen in Bangkok.
Tijdens deze vlucht heb ik gelukkig iets kunnen slapen. En wat is het dan heerlijk om wakker te worden van de rammelende karren in het gangpad en te besluiten om als ontbijt noodels met spicy chicken te bestellen. En als ik zeg spicy, bedoel ik ook echt spicy. Maar met wat water om te blussen kan ik zeggen dat ik dit toch lekkerder vind dan een kleffe boterham.

Bij aankomst op de luchthaven was mijn tas al snel op de band te vinden (altijd fijn) en ging ik op zoek naar de meneer met het ‘FOX’ bordje. Al snel stond ik samen met nog een vrouw de rij af te turen en kwamen we tot de conclusie dat wij in ieder geval de twee “eentjes” waren in de groep. Leuke vrouw zo op het eerste gezicht en samen vonden we meneer FOX.
De groep stroomde langzaam binnen en nadat iedereen present was (26 personen) vertrokken we met de bus naar het hotel.
Al snel kwam ik aan de praat met twee mensen uit ....... je raadt het al.... Hellevoetsluis!!!

Het is een mêleert gezelschap en we gaan er wat moois van maken.
Bij het mooie hotel kregen we de sleutel en er werd nadrukkelijk gezegd dat je je bagage niet zelf mee mocht nemen. Deze werd nagebracht door een belboy. Wat een luxe. De kamer is prima en om 18.00 uur worden we in de lounge verwacht.
Voor mij tijd om even een half uurtje te gaan liggen.
Vanavond krijgen we een welkomsdiner.
Wordt vervolgd.....

  • 01 Augustus 2019 - 08:04

    Rina:

    Fijn dat je goed bent aangekomen, de mensen in de groep komen allemaal voor hetzelfde dus er zal zeker een klik zijn .geniet van alles wat op je pad komt! Een knuffel vanuit Ossendrecht! X

  • 01 Augustus 2019 - 08:44

    Angelique:

    WoW Nance, wat een mooi begin van je bijzondere vakantie

  • 01 Augustus 2019 - 09:19

    Linda Beemsterboer:

    Let the fun begin!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nancy

Ik sta op het punt om voor het eerst een groepreis te maken. Heb er zin in.

Actief sinds 30 Juli 2019
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 4693

Voorgaande reizen:

31 Juli 2019 - 21 Augustus 2019

Rondreis Thailand

Landen bezocht: