Phuket dag 2... - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Nancy Smit - WaarBenJij.nu Phuket dag 2... - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Nancy Smit - WaarBenJij.nu

Phuket dag 2...

Blijf op de hoogte en volg Nancy

18 Augustus 2019 | Thailand, Phuket

Phuket dag 2....
Zoals ik eerder al zei zal de komende blogs iets korter zijn, simpelweg omdat ik niet zo heel veel doe deze komende dagen.
Maar ik moet zeggen.... ik heb nog wel een excursie vandaag gedaan. De prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend al zeg ik het zelf. Hieronder volgt de beschrijving:
Vanochtend eerst lekker uitgeslapen, dat betekent tot 7.30 uur. Op mijn gemak gedoucht en richting de ontbijtzaal gelopen. Daar heerlijk op het gemak ontbeten. Na zo’n 10 minuten kwam Tanja ook aanlopen. Samen verder ontbeten. Onze eerste stop was in het zwembad. Hier lekker gezwommen, boekje gelezen en liggen zonnen. Na een uurtje of 3 was het tijd om weer te vertrekken. Onze tweede stop was het strand. Dit kostte ons wel 5 minuten lopen om er te komen. Vervolgens heerlijk op het gemak langs de kustlijn helemaal naar het einde gelopen om daar te zwemmen in de zee met golven. Ik voelde me weer een beetje kind. Heerlijk duiken in die grote golven, zoals ik vroeger met mijn zus deed. En dan je mee laten voeren naar die sterke branding. Na deze heerlijke afkoeling weer terug gelopen over het strand richting hotel.
Onze derde stop was bij een ijsboer. Dit ijsje verving onze lunch die we inmiddels niet meer hoefde omdat het al 15.00 uur was.
De vierde stop was weer bij het zwembad in het hotel.

Ik vond het een hele fijne excursie en zeker niet te duur!

  • 18 Augustus 2019 - 09:48

    Linda Beemsterboer:

    Wat een vreselijke dag!

  • 18 Augustus 2019 - 10:49

    Jikke Maat:

    Wat een Heerlijk verhaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nancy

Ik sta op het punt om voor het eerst een groepreis te maken. Heb er zin in.

Actief sinds 30 Juli 2019
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 4721

Voorgaande reizen:

31 Juli 2019 - 21 Augustus 2019

Rondreis Thailand

Landen bezocht: